Искам да кажа на живота, че ме победи и аз повече не искам да правя нищо в тази връзка. Станах черупка.

Чувствам се смазана от това, че хората се разделят и разлюбват, чувствам се зле, че нямам вяра, че може и да е иначе.

Онези магически хора и двойки, които вдъхват надежда, че не е измислица морето и щастието съществува..не съм от тях и не се оказа вярно онова, в което така вярвах – че с времето ще става все по-хубаво, защото има нещо, има нещо в мен.

Всичко, което исках, бе чудо. Без да съм заслужила, без да е очаквано, без да се изисква нещо от мен, изведнъж нещата просто да започнат да се оправят.

Нищо не стана. Загубих много, много вяра.

2 comments on “

  1. Ясмина каза:

    абе ей, а стига! знаеш ли на мен кога ми стана най-хубаво – след като навърших 33. ти сега на колко си, а, А?;)

  2. Plectruda каза:

    Нетърпелива съм аз 🙂 25

Вашият коментар

