Готова съм да стана рано и да почета един час, преди да започна да се оправям за работа, но отново заспивам и странен сън ме притегля.

Висок, едър мъж лежи в леглото ми (този път леглото ми в София, чак сега започвам да го възприемам по-близко) и аз се наслаждавам на бедрата му, на стъплата му.

Здрав като жребец, заспал, уязвим.

Усещането е за Рет Бътлър, той силно ме развълнува снощи и го сънувах, въплътен в най-близките ми мъже.

Галя мъжа в леглото си, прокарвам ръка през косата му и усещам колко широки и силни са раменете му. Той ми признава, че спи с друга жена – Марийка Василева. „Ако докосваш друга жена, ще умра. Ще ме сринеш“, му казвам, все още размекната, и продължавам да го галя, а той усмихнато ми отвръща, че имам пулс. Т.е. ще се справя.

Събуждам се и силно желая този мъж, но след минути сякаш сънят се окислява, връщам се на земята и не искам изобщо да мисля за него. Отрезвена и в добро настроение.

Вашият коментар

