Напоследък много плача. Всеки път, когато съм в добро настроение, считам за победа. После ми става тъжно, че доброто настроение е такава рядкост, и се разстройвам.

Искам да избягам от нещо, искам да преодолея друго, искам да стана по-умна, за да ми е по-лесно – това искам най-много и опитвам, но се сблъсквам с паметта, която отслабва, с логическите връзки, които понякога ми убягват, и се чудя какво ми се случи. Защо станах толкова глупава.

Тогава започвам да се мразя, мисля, че хора като мен, дори да искат, не трябва да помагат на никого, защото не знаят как, не са лидери, не казват правилните неща в правилните моменти, не ги бива в политически истории и така нататък, и така нататък.

Мога да се съсипя психически за бързо време и напоследък натам вървя – към саморазрушение.

Всяка мисъл за селска къща и тишина ми изглежда прекрасна, но нямам право да бягам. Няма и къде да избягам.

Много често си мисля, че искам да умра и вече не се срамувам от лошите си мисли и от мислите за смърт изобщо.

Не вярвам във вечната любов. Понеже толкова исках да съществува такова нещо и да съществува и за мен, то се оказа илюзия. За мен, не знам как е при другите.

Доста празна съм, а в опитите си да изкарам някакви чувства наяве, съвсем се съсипвам.

Не знам дали искам някой да ме чете, не намирам смисъл.

Не знам какво се случи. По доста неприятен начин е ироничен животът. Взима ти това, което смяташ за най-важно. Взе ми вярата в най-хубавите неща. Някого, когото обичах. Разбира се, аз се постарах да убия всичко, но все пак. Искаше ми се някой да ме обича въпреки всичко, винаги, вечно. Мога ли аз да обичам така? Не знам.

Много плача напоследък, мисля, че не трябва да живея сама.

Вашият коментар

