Днес леля ми има рожден ден. Това лични данни ли са? Ако може да идентифицирате коя е леля ми по това, че има рожден ден днес, значи да. С новия регламент санкциите ще са жестоки. GDPR и privacy постоянно.

Аз нямам търпение да отида да я видя и да ѝ занеса подарък. Шоколад и „Три ябълки паднаха от небето“. Чета и слушам суперлативи за книгата, чета и това, което си мисля – че по нещо ще напомня на Маркес, но защо това е лошо?

Иска ми се да се отгранича и някъде настрани да взема най-разумната позиция. Колкото и да обичам тишината и това, което малкият град пробужда в мен, аз не отричам и не бягам от динамиката на големия такъв.

Нямам право да се подигравам и да се възмущавам от новото строителство, което изяжда всяко зелено кътче в София, след като аз живея в наскоро построен блок.

Също така нямам право да гледам снизходително на българо-английските разговори, след като вече и аз питам „ОК ли си с това?“.

Болката е в това, че не знам от коя страна съм и не знам трябва ли да избирам.

Гледайки снимките на Ясмина от Синеморец, слушайки музика, носейки летните си рокли и бидейки трудно влюбчива и навярно дълго обичаща, си мисля, че аз не съм за този мениджърско-лидерско-феминистки-вечно забързан-дигиталноориентиран-свят.

Но все пак не отричам предимствата му и се ползвам от облагите му.

Мога ли да съм недоволна от нещо, ако не съм предложила решение за подобряването на ситуацията? На какво основание съм недоволна?

Някъде, някъде всичко е много объркано.

Аз разчитам на чувствата си и ми е най-хубаво, когато помагам.

Никога няма да си намеря мястото.

Вашият коментар

