notions

notion – харесвам тази дума, научих я преди доста години и тогава по-добре разбирах същността ѝ.

видеокасетите ме плашат, както ме плашат клоуните, изпълзяващи от шахти.

в една видеокасета е заложена толкова особена атмосфера за мен, и то само защото преди много години, когато съм била на 3-4 и нашите бяха дошли да ме видят в Казанлък, гледахме „Катерачът“ на видеокасета. „Катерачът“ не е страшен филм, доколкото помня, но преди или след това гледахме предаване, наречено „911“, в което се говореше за убийства, мистерии и особени случаи.

и оттогава, когато видя видеокасета, се чувствам така. особено

 

другото е, че пушенето през летните дни ме отвращава – намирам го за затлачващо и мръсно

 

понякога си мисля, че хората, които имат сходни усещания за такива уж незначителни неща, си пасват повече, отколкото хората, които са на една възраст, с подобен социален статус и среда

 

 

Вашият коментар

