хей, момче

сънувам те две нощи. в първия сън се държа вулгарно, но сънят е реален и тялото ми усеща и се вълнува от случващото се.

във втория сън се целуваме дълго, наблюдавам ни отстрани – возим се в трамвай като от „The Reader“, но навън е зима и всичко е вледенено, а пейзажите постепенно се сменят и тръгваме по междуселски пътища

у вас съм, но апартаментът ти е различен

кухнята и трапезария са окъпани в светлина, пред красивата маса, която най-много ме впечатлява с това, че е кръгла, се разкрива гледка към ранноесеннна картина, всичко е озарено от меко септемврийско слънце

в последствие разбирам, че това е тапет, а не реална картина от външния свят, но уютът не бяга

толкова е хубаво при теб, не мога да го проумея

лягаме в голямо легло и аз ти се усмихвам – атмосферата е райска, чувствам се като в утроба

цветовете са кафяво-оранжево меки

топлината на дървената ламперия се е разпростряла

ти ми се усмихваш и ми казваш „хубавице, имаш нещо на носа“ и махаш някакво малко насекомо от него

а аз чувствам всичко по себе си хубаво, дори частите, които не харесвам

и не помня какво друго се случва

и не знам защо сънувах това, но може би знам

 

Вашият коментар

