Eleanor Rigby

In the Mood for Love

палачинките на дъното на Сан Стефано

да пера красиво бельо на ръка

фантазиите

учестеното дишане

само любовниците се целуват

окосмените жени и потта им

мисли за улица Янко Сакъзов, но в Кнежа

без кавички

немощният ми глас, когато съм страхлива

Someday he’ll come along

….

музика вместо сериали

The Cure

да не заспя на дивана

вълнението

17-годишната аз

18-годишната аз

очите ми, когато ги харесвам

косата ми, когато я харесвам

бедрата ми, когато ги харесвам

мирис на брада и хмел

In the Mood for Love

гърдите ми, когато ги харесвам

аз, когато се харесвам

джаз като от Том и Джери и лежерните им летни следобеди

краката на дебелата негърка

City of Stars

Eleanor Rigby

died in the church

and was buried along with her name

Nobody came.

Вашият коментар

