Понякога откривам нова дума, на български или на английски, и странна тръпка ме полазва – възбуда и желание за писане.

Не говоря за любимите си неща с хора, които ме гледат странно, защото звуча налудничаво.

Аз няма да стана писател, трудно ми е да се контролирам и да се подредя, дисциплината не е най-силната ми сфера и не знам дали съм достатъчно проницателна. Страхувам се от развитието на идеите, не изговарям и не изписвам докрай това, което мисля или чувствам. Подхождам като към задача по математика, която ми е ясна – смятам наум, но не пиша как съм достигнала до резултата. Пиша просто крайното число. Не знам достатъчно прозорлива ли съм.

Само чувството имам. И възбудата от думите, от писането.

Вашият коментар

