Трудно ми е да съчетавам това, което правя, с това, което съм. Вярвам в промяната, но ме е страх, че би ми отнела повече време.

Колко хубаво мое качество е била способността ми да съм встрани, да не разбирам съвсем механизмите на този свят.

Сега, гонейки срокове, знания и пунктуалност, разбирам, че това не отнема от чувствителността, но надгражда, що се отнася до тревожността.

Опитвам да съм умна, да не ям боклуци, да не прехвърлям горчилката си върху други хора, да не карам никого да ме чака, да съм добра и точна професионално, да се усъвършенствам, да съм по-самосостатъчна, да пия вода и да се опитомявам.

Това, разбира се, малко по малко ме изтезава.
Искам да съм здрава и щастлива

Вашият коментар

