wake up call

едно момиче, високо и слабо, все още влюбено в бившия си приятел, решило пред него и пред света да изразява емоциите си и вербално да се справя с болката

нещо, на което бих се възхитила, защото аз не мога така, и нещо, което би ме отблъснало, защото винаги е по-добре да мълчиш и да не показваш какво чувстваш

 

та това момиче ме подсети за субективния ми подход към живота, за склонноста ми от едно малко нещо да си създам вселена

 

погледнах се отстрани и ми се стори, че е време да стъпя на земята

както казах онази нощ в един телефонен разговор, ако обичам някого, най-вероятно ще искам да го боли

стига толкова романтика.

Вашият коментар

