долавям някакви нотки истина насред брътвежа и шаблоните, и циклите на мисленето ми, виенско колело, всичко се повтаря

долавям, че аз нямам сила да държа чисто и да правя този дом дом, ако ще живея сама

имам нужда да очаквам някого и да се старая за някого

знам, хората казват, че всичко за себе си трябва да правиш, но на мен ми е по-хубаво, ако съм се лакирала в червено за някого, не просто за себе си

обичам и да карам, но повече обичам да карам към някого

ето, признавам си

Вашият коментар

