Изтеглих конспекта, принтирах го, поръчах си помагалото, записах си час за дерматолог.

Остава да си събера мислите и да се наспя добре тази нощ, да отрежа ненужното от косата ми, да започна да ям ябълки и понякога да пия доматен сок с малко сол и черен пипер, да завия разхлабените болтове, да си сменя крушката в коридора, да викна майстор, за да окачи нощните лампи, картините и огледалото, да смени посоката на отваряне вратата на хладилника, да открия гаранционната карта и да направя рекламация, защото ми е нужна работеща пералня.

Да изпразня пепелника на колата, да пия повече вода, да дочета книгата си и да започна нова, да извадя тефтер, за да си рисувам, пиша и драскам, когато съм в дневната.

Да ям малко сладко и да пуша само когато много ми се пуши.

Да се грижа повече за косата си да спя в мъжки боксерки и кожата ми да диша.

Да започна да си готвя от време на време, но след като свършат всичките запаси от домашна храна.

Желанията ми за тази година са малки и незначителни, но трябва да почна от нулата.

Да пазя здравето си – да не седя на ледения под, да ми е топло на кръста.

Да започна отново да ползвам крем за лице.

Да изчистя сифона – много, много важно е това.

 

Започнах работа и автоматично изплувах от безвремието и навлязох в руслото на списъците. Дано зачертая всичко, дано не ме боли много глава.

Дано виждам по-ясно, дано умът ми се изостри и стане по-бърз.

 

 

Вашият коментар

