Събуждам се към 11, топло ми е, топла съм. Завила съм се с одеяло от Икеа и одеяло от покойната ми прабаба. Заспах с дрехите, една нова черна рокля, без чорапи, без сутиен. Към 5 сутринта изгасих телевизора и климатика. На сутринта се измих, изпънах чаршафите, в които не бях спала. Отворих прозореца, за да влезе въздух. Изхвърлих изгорелите докрай свещи. Направих си кафе, два сурови жълтъка с малко сол и препечени филии с масло и чедър. Портокал накрая. А имам и един чувал домашни ябълки.

Трябва само да изхвърля боклука и да се изкъпя. Да взема прясно мляко и лютеница. 

Събота е моят райски ден.

Вашият коментар

