на черното ми бюро тати е оставил девет лудо цъфнали рози в консерва от грах. на терасата мама прави карамелен сос, който трябва да добие цвета на козината на кученцето ни.

в стаята ми светлината е топла, мека и приглушена.

ябълките са натежали от плод, снимам ги постоянно. мимозите са избуяли, като в джунгла. рай и изобилие, тишина и лекота. под звездното небе прелитат кукумявки. вечер пия чаша червено вино.

сутрин мама ми прави дълго кафе, а аз се дивя на светлината, която се процежда през дърветата и цветята навън.

закусвам с юфка, режа ябълки на тънки полумесеци, ръся ги със захар, канела и кубчета студено масло.

на двора в два бидона ферментират сливи за ракия. върху тях – буркани с люти чушлета. котки и кучета ме топлят. книги, пръснати навсякъде. метли, лопати, джоджен, чубрица и девисил.

ctca2qlwiaajwwx-jpg-large

 

 

Вашият коментар

