Имам десет лева и ваучери, но скоро ще взема заплата. Искам винаги да съм си я заслужила, но не мога да отрека, че се изтощих. Щом все си мечтая да припадна.

Дишам все още, осмеляването ми донесе малък прилив на енергия. Правих нещо за пръв път в живота си, почти без вълнение.

Много мъчно ми става, когато викат на някого, когато му правят забележки пред много хора. Искам да съм мила и добра, да го прегърна и с каквото мога да съдействам.

Еротичните ми желания започнаха да се изпаряват. Започвам да придобивам тази нагласа на силните, недосегаеми хора – да съм безчувствена. Но и аз, и те знаят, че не си струва. И че не са безчувствени. Все пак ще опитам.

Онази вечер, последната ми вечер в Кнежа, пих водка и беше най-доброто ми решение.

Задуших се от мисли.

На новото място все още не знам как да гледам. Понякога не знам къде съм.

Имам нужда постоянно да излизам, да съм с някого. Не издържам сама и се обвинявам, че съм слаба. Не искам обаче да подценявам нуждите, както и нуждите на тялото – те подсказват нещо.

Очите си намразих, после пак обикнах. Помислих, че съм бременна, въпреки че нямаше как да съм.

Кучето ми е най-топлото същество на света и иска да прекарва всеки момент с мен, а аз все го изоставям за дълго.

Ябълките натежаха.

Никого не обичам и никой не ме обича. Нищо не искам, но постоянно искам.

Прави ми компания, говори си с мен, направи нещо, нещо, нещичко, че да изляза от черупката си и да си припомня какво беше да съм друга.

Не съм мислила, че на 24 ще се чувствам голяма. Не съм на 17, още повече не съм на 15. Вече дори не мога да бъда престъпна фантазия на някой възрастен мъж. Защото не съм на петнадесет.

Не искам никога повече да ме е страх. Искам да знам всичко в областта си, за да не се налага да питам и гласът ми да звучи.

Трябва ми голямо огледало в спалнята, за да изглеждам друга в него.

Харесвам се така, но ми се струва, че съм сянка, че съм сива, че съм ранена видимо.

 

 

толкова силно чувствах, а сега нищо

майната му

Вашият коментар

