Тялото ми линее, но по лошия начин. Не знам има ли добър начин, но знам, че се чувствам мръсна, тежка и задръстена. Чувствам се отвратително, не понасям да ми дискомфортно физически. Сякаш вчера съм била една, а днес съм съвсем друга.

От събота до днес успях да премина през спектър от емоции, повечето в минорната гама, а някои в откаченото-налудничавата. Страхувам се от какво ли не, но най-вече се страхувам от patterns. Така ми дойде наум в банята, страх ме е, че когато реагирам по един и същ начин, ще се повтарят събитията, както и да започва всичко, ще свършва все по едно и същ начин.. страхувам се от това болезнено.

Ще се пръсна, всичко по мен ще се пръсне. Не мога да разделя емоциите от работата, не мога да приема нагласата, че някои неща не са лични. Всичко е лично, а аз не издържам.

 

Вашият коментар

