започнах да чета отново книгите за Хари Потър и си лягам много късно
сутрин проклинам живота, задето не съм се наспала, и си припомням дните, в които сладко съм потъвала в съня. толкова са малко, че мога да ги преброя на пръстите си

не ми е останала никаква нежност, нищо хубаво не ми е останало

гнила и грозна съм отвътре
изпитвах завист, гняв, ревност, една ужасна горчивина, от която излях малко, а после се чувствах много виновна

намразих очите си и кожата си
сърби ме всичко от всякакви материи, а съм чиста
очите ми се зашиха и засмъдяха от четене през нощта

това е едно от най-хубавите неща – четенето до късно
на работа е приятно, но усещам че трябва ден-два да остана вкъщи и за последно да не правя нищо в стаята си

скоро нашите ще дойдат и ще трябва да се изнеса наистина
затова ми се иска да имам ден-два, в които да дочета книгите си и да се наспя в точно тази стая

имало напрежение и в това да си сам и ето, изпитвам го, търсейки най-подходящия диван

размествам мебели наум и си представям дължината на всички стени в хола
представям си и дължината на късата и дългата страна на дивана, широчината му

представям си и колко е висок тати, но напоследък гледам да не мисля за него, мечтая да нямаме нищо общо
не искам дори да му честитя рождения ден

има и други липси, които трябва да ме човъркат, но на работа съм заета и забързана, вечер гледам да ям и после да чета, след това клепачите ми се прихлупват, а сутрин се моля за още пет минути, само още пет минути сън
и нямам време за нищо
а скоро се сбогувам
и съм грозна отвътре, грозна отвън
цялата в рани, цялата рана
и ужасно ме боли

3 comments on “

  1. Ясмина каза:

    къде отиваш?

  2. Plectruda каза:

    в нов дом 🙂

  3. Ясмина каза:

    звучи чудесно:))

Вашият коментар

