16

Радвам се, че снощи успях грациозно да се справя с неприятните мисли и някак да излъжа себе си така, че накрая да заспя спокойна. Страхувам се от намеренията си, от незнанието си, от бягството. В едно нещо съм сигурна, него обаче се срамувам и страхувам да призная. Не знам дали да вярвам на спорадичните копнежи, които ме стягат в примка.

Изпитвам силно влечение към началата, към зараждането на всичко, към толкова замайващо и неусетно миналите дни, разкъсани на парчета вече. Те са трудни за възстановяване в структуриран спомен и това ме притегля към тях.

Какво да ти кажа, мислех си кога последно съм се чувствала толкова необичана – малко преди да удари часът на рождения ми ден през 2015 година. Два часа, след като станах на 23, ти ми се обади, а оттам започна the beginning of the end.

Сънувам щъркели през вечер и се питам дали ще забременея (или просто го искам), или съм полудяла с тези щъркели, обсебили съзнанието ми.

Работата също започна да нахлува лека-полека в съня ми, съвсем малко остава до завръщането ми в центрофугата, на кривото легло, сред прахта и списъците. Очакват ме мирисът на офисен мокет и гледката на smart casual облечени хора.

Грешила съм толкова много пред теб, но ме натъжава не това, а фактът, че вече примирено си свикнал, а аз навярно не съм хубавото нещо, за което си ме смятал. Може би ме виждаш като една купчина разбъркани чувства и думи, която не може да е цяла, която за нищо не ти е нужна, която те уморява и очертанията й избледняват за добро.

а може аз да съм много уморена от себе си и да ми се наложи да отрежа и изхвърля нещо

проклинам се, че съм аз, че аз съм аз и съм такава, че никога това, което съм, не е правилното, но знам кога и как вирея и нека да е слабост, но не бих се адаптирала към всичко и всеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вашият коментар

