19

искам да кажа няколко неща

 

първо, отказах се от едно обжалване. дано е за добро.

второ – погрознява се от мислене. колкото по-грозна се чувствам, толкова повече харесвам очите си. надявам се скоро да открия хармония.

трето, сънувах те отново и после пак. лежахме в леглото, привичното ми легло, и се смеехме на нещо. беше хубав сън, а ти знаеш колко рядко сънувам нещо хубаво.

тази нощ също те сънувах, но вече не помня нищичко, помня само, че сънят ми донесе спокойно усещане.

четвърто, четвърто и толкова хубаво – видях два щъркела в полет 🙂 това е най-хубавото нещо, което исках да ти споделя за тези двадесет дни. а аз сънувах щъркел и видях един истински, който прелетя в червен бряг. захласнах се по него и се задавих от някакво мътно чувство, защото знаеш. щъркелът от червен бряг и този от съня ми се сливат, всичко беше като на филм, като смесено черно-бяло и сепия. като.. знаеш.

но днешните два се открояваха сред зеленината около малинов и витоша. обичам щъркелите повече от някои хора.

 

иначе кожата ми страда, но мисля, че скоро ще отмине. всичко ме сърби. получих алергична реакция от нищото по раменете и деколтето. почти отмина.

леглото приема тялото ми криво и не е способно да прегърне умората ми. настроила съм се за сбогуване и заспивам тежко и като скитница – затова спя на висока възглавница, легнала някак на хълбок. и се чеша, чеша.., докато заспя.

гърдите ми пораснаха и са прекрасни за галене и пипане, и гледане, и всичко. очите ми позеленяха. превързвам се със стерилни марли и йодасепт паста. ще отрежа малко от косата си в събота.ту пуша много, ту не пуша с дни. пия много вода. сутрин ми е студено и се будя така недоспала, че ми се иска да се скрия в нещо черно и уютно. с напредването на деня съжалявам, когато съм избрала тъмните цветове.

скоро съм на бал – един на абитуриентка, един мой. ръбовете на устните ми се напукват, сякаш са съшити с конци. всичко по мен избуява. ровя в едни петкилограмови папки и кожата ми попива канцеларска, мръсна, сива прах.

може би ще живея на квартира известно време. никой не знае всъщност.

сприятелявам се с вещи лица.

пия плодови вина. не излизам много често. не ми се говори особено с приятелки. ревнувам това, което споделям. пълна съм с катрани, чувствам хората като лешояди. не обичам месец май.

гърдите ми пораснаха, очите ми позеленяха. заблатих се.

Вашият коментар

