всичко е плувнало в една дъждовна и любовна зеленина.

границите меко се сливат и разливат

онзи възрастен писател ми подари божури

карам се с мама, после напрежението утихва и се натъжавам

купих си гуменки, кремаво-бели, нежни и момичешки

лежах в операционна, оставих се на доктор Илиев

 

пръстът ми беше много зле и ме пратиха на хирург и добре, добре, че минавам под терасата на доктора, за да се разберем, аз отдолу, той, пушейки на балкона, да отида в болницата, за да видим какво ще правим

вече трябва да пазя краката си повече от всичко

чудя се кога ще спра да хвърлям изречения просто информативно и ще се събера, за да се освободя от емоциите

гледаме се с кучето

не харесвам очите си напоследък и не намирам място в тялото си

все някъде се удрям, подувам, наранявам

дойде ми в повече всичко

почти не пуша и никак не пия

бях на един ужасен антибиотик, който постоянно предизвикваше киселини и горчив вкус в устата

посред нощ чета статии на телефона, търсейки писмено онова, което вътрешно усещам, че е истина

 

и за Макондо мисля, и за Фермина Даса, и за срещите в живота, и съм толкова ленива, нищо не написах

постоянно си повтарям наум, че съм глупачка. това ме успокоява, но не знам защо

и ме боли от северозападната простотия

и не се чувствам клюкарка

и ми се мълчи с почти всички хора

и не ми се пие вино

имаме малки котенца

мама ходи с все по-домашни дрехи

къщата малко по малко овехтява

тати още е голям и силен, но не искам да ни обединява единствено раздразнението от разни дреболии в работата

но тати е и все така недодялан и ми доказа това, което цял живот си знам – че за него не съм момиче, родено за момичешки неща

 

 

и аз не знам, нещо в мен клокочи, но най-добре безропотно да се гмурна в посредствеността и да избия тази неопределена страст, която ме изяжда

 

 

 

One comment on “

  1. Ясмина каза:

    и това с Александър беше хубаво.. обичам те

Вашият коментар

