нямам нито нежност, нито любов, нито нищо в себе си

и в същото време ми се повръща от нежност, любов и всичко, което ме е затлачило

 

искам да спя, спя, спя и да се събудя стопена

прекалено често имам нужда да отрежа от косата си

да се изстържа и да остава все по-малко от мен

защо не съм момиче без спомени?

вчера бях в кафяво, знаеш ли

 

една глупачка съм аз

а хората са станали толкова груби и се занимават само с битовизми

трябва да се пазят чувствителните хора

колко е хубаво, че има чувствителни мъже

трябва да се изкъпя, да спя, спя, спя и мъничко да се стопя

 

цялата съм тяло и сега разбирам, че съм се движила като сянка в неудобните си обувки

сега разбирам, че имам нужда да живея с музика всеки ден

трябва да забравя всичко и само да се движа, движа, движа

и да се потя, и да се къпя, и да спя

Вашият коментар

