Имам сериозен проблем с някои определения, които лекомислено се хвърлят по нечий адрес. Имам проблем с факта, че всички виждат полярно и рядко осъзнават, че човек може да съчетава противоположни качества, както и че това го прави понякога абсурден, понякога очарователен, понякога и двете.

Имам проблем със себе си. Харесвам се и не се. Искам да съм друга и не искам. Движа се и не мърдам. Винаги искам да съм всичко, което не съм. Докато не разбера, че това, което съм, не е толкова лошо. Тогава ме боли.

Имам проблем с обидата и усещането за разграбеност. Имам проблем с чувството за притежание. С нелогичната ревност. С обесивността към някои неща.

Имам проблем с тялото си, с очите си, с цвета на ноктите си. Имам проблем с това, че не съм над нещата, че не съм преодоляла проблемите си, свързани с идентичността.

Отегчавам се лесно. Боли ме. Презирам. После се успокоявам. Ще издържа, мога да издържа, защо все трябва да издържам?

Имам проблем със съревнованията. Гледам да ги избягвам, защото не обичам да гледам хората такива, не обичам да наострям нокти, не желая. Боли ме, когато губя, но ме боли и когато печеля. Забивам ноктите си в себе си и мълча пред останалите.

с толкова малко неща нямам проблем. броят се на пръстите ми – нямам проблем с шофирането, не искам да съм друга. обичам колата си, обичам движението.

яд ме, че не мога с една свенлива нежност да приема всичко това, а оставям грозна и плебейска агония да клокочи в мен

 

имам проблем – усещам красивата болка на това да си жена и я съзирам не само у себе си, а и у другите момичета и жени

а това ме убива

Вашият коментар

