сменям езиците на клавиатурата с толкова чевръсто движение, че прозвучава като тихичък тропот на малък кон

коригирам един отговор на искова молба и внимавам да не поглеждам към прозореца, защото погледът ми лесно се зарейва

страшно неудобно ми е днес, въпреки че избрах дрехи добросъвестно

нямам търпение да изпробвам уменията си в неприятни ситуации

ще вляза в колата и със запалката ще изгоря една ивица плат, която пречи на блузата ми да се смъкне до раменете

ще сваля сутиена си

ще разкарам тези тежки ботуши, с които ми е горещо, и ще си обуя леките бежови обувки, скрити зад седалката

в жабката имам ножче (което е и отварачка, и други неща) – с него ще срежа подплатата на полата и ще я изхвърля

и накрая ще сваля бельото си, защото ми убива

 

направо се вълнувам, сякаш ме очаква подвиг

 

а после ще отидем на кино и ще ми е удобно

 

 

Вашият коментар

