От четвърти ноемрви насам получавам само лоши новини. Не знам как да вярвам на късметчетата от кафето.

Седя в офиса, повечето колеги си тръгнаха, и тъгувам. Ядосана съм на себе си, че не съм момиче слънчев лъч, момиче с нос копче, кокетна, сладка и добричка. Ядосана съм на себе си, че се чувствам виновна, когато говоря с някого и се опитвам, опитвам да съм усмивки и радост, но не мога. Ядосана съм на себе си, че има хора, които не ме искат такава, хора, които бягат, щом ми е криво, и се завръщат, когато съм свежа и със секси бельо.

Ядосана съм, но вместо да се подгъна и да се опитам да съм всичко това, ще отворя бутилка вино и ще си мечтая.

Ще си представям, че съм в черно и тишината ми тежи, ще си представям, че нищо няма значение, че нищо и никого не търся, ще си представям, че имам чаша вино, запалена цигара и хора, на които мога съзаклятнически да се усмихна, защото ме харесват и когато съм тъжна.

Иначе дядо ми почина. Не казах на почти никого. Отидох в Казанлък, отидох до гроба му, на Задушница.

Дядо излязъл следобеда на 30-и октомври и го намерили мъртъв, на много километри от Казанлък, на пети ноември.

Искаше ми се да кажа на някого от колегите в един от всичките пъти, в които заговаряха за живота, в момента, в който, незнайно защо, се сетиха за „Прощално“ на Вапцаров и трябваше да го довърша. Исках да го кажа в няколко усамотени мига на терасата, но не казах нищо.

Казвам го тук, изписвам го за себе си. Дядо ми почина, мина толкова малко време, а сякаш вече трябва да не се сещам за него и да не тъгувам, защото ме искат сладка и кокетна, със секси бельо.

А за него ще пиша друг път, поне тук мога да говоря.

2 comments on “

  1. Ясмина каза:

    прегръщам те, миличка..

Вашият коментар

