налей ми вино

ягодово, малиново, просто вино с цвят, сроден на кръвта

налей ми вино и ме обладай

имам нужда да се разлея

още един начин, по който да кажа „искам“

късам се по шевовете от копнеж

неудобно ми е да напиша „копнея“, но сигурно това е

копнея

копнея и желая и искам

искам да съм спокойна, а когато не съм, да е заради хубавите спазми от възбуда и любов

толкова е просто,

толкова съм алчна

трябва да се казват тези неща понякога

трябва да си признавам

трябва да си взема най-нежното бяло бельо

почти детско

и да се разпадна

Вашият коментар

