Дори да си грешил много в живота си, дори да си стъпвал накриво десетки пъти – ако постоянно ти се вменява вина, която разяжда отвътре, то ти ставаш малко опак, суров, та дори и агресивен. Или много затворен. Разбирам хората, на които им се иска да открият такава своя философия за живота, в която вината е нещо излишно. Мога да си представя колко им тежи.

Ако са ти викали безброй пъти за щяло и нещяло, сякаш си най-негодния човек, рано или късно започваш да отвръщаш. Виновен или не, писва ти.

Иначе днес е много хубав ден, който ми се искаше да не бъде помрачен. Може би урокът ми е да науча, че пак нещо лошо съм направила, помислила, не съм предвидила навреме някоя дребна битова неволя и затова ще ми се наложи да търпя неприятни думи и жлъчен тон. Но мамка му, не ми се живее така дребнав живот с така дребнави хора. Дори да съм виновна.

Иначе днес е хубав ден, но може би за щастието трябва предпазливо да се пази тишина?

Вашият коментар

