Искам да пиша на съученичка, с която сме си разменяли около 5-6 приказки за четирите години „заедно“, които сме имали. Искам да напиша нещо от себе си, дори и кратко, и да го публикувам във Фейсбук, но не съм такава. Прочетох хубав текст и животът ми се стори по-лек, по-игрив и по-нежен. На всички им мирише на липа, но аз не я долавям така, както през април. Може би бъркам някъде.

Никога не съм се страхувала, че ще ме изнасилят (освен веднъж, посред бял ден, в началото на октомври), но преди няколко вечери минах сама през подлез с голи рамене и разбрах, че не трябва да подценявам лошото.

Сега пия кафе и се радвам на Уърдпрес – толкова е чист, а аз обичам всичко, от което е изстърган излишъкът.
Искам да напиша любовно писмо и да използвам по-малко думата „искам“, но не знам как да избягам от себе си – толкова много искам.

Мечтая си и фантазирам, а снощи пих сангрия. След това се огледах в огледалото в предверието на една тоалетна в бар и ми се стори, че съм чувствена и гласът ми отново ще бъде мек, нежен и еротичен. Обича ми се така и толкова, че да изпратя красив мъж, тръгващ на война. Да съм облечена в любимия му цвят, да съм лакирана в любимия му цвят и да го гледам влюбено. А после да го чакам.

Прави ми се любов, любов до припадък, до откат. Толкова, че докато слушам музика и копнея за разпад, започвам да ръмжа и да крещя. Като диво животно.

Иска ми се да ме счупят. Да стиснат леко китките ми, да ме заплашат несериозно, да ми кажат „Внимавай, момиченце“. Най-нежна и размекната съм, когато знам, че нямам власт.

Прави ми се любов, любов до припадък, до откат.

Вашият коментар

