Докато някой избира килограми свинско месо в Кауфланд, аз спя и сънувам едно симпатично момче с неясна сексуалност. То коригира бебешките коси, които падат по челото ми, и ми обяснява, че така ще мога да усещам повече собствения си мирис. Докосва ме с двата си показалеца някъде около ушите и ми дава да вдъхна от себе си. Мириша хубаво, а срещу нас се намира терасата ви, на която виждам красиво цъфнало цвете и се радвам за майка ти. Радвам се, че отглежда нещо красиво, че цветята й цъфтят.

Докато някой избира уиски и водка на промоция, аз сънувам как същото момче с един грациозен замах ми рисува космическо цвете от камъчета, и се чувствам специална. Сънувам, че имам бебе и усещам, че това е, няма връщане назад. После плача на мама, през сълзи изричам, че искам да го върна, а тя се усмихва и ми обяснява, че няма как. Това е, имаш бебе, вече всичко е различно.

Докато някой се готви да пече пържоли и да изпие много, много алкохол, аз го сънувам, а той ми разказва, че се готви да пие с приятели и ако съм искала, съм могла да дойда.

Събуждам се и разбирам, че някой наистина е купил тонове месо и алкохол. Не усещам собствения си мирис, никой не ми подарява цветя, дори земни такива, а покана за пиене на уиски няма.

Затова си мисля за моите претенциозни съботни удоволствия и за София, която не мога да спра да обичам само за да се впиша в пазаруването на тонове месо в някой Кауфланд. На промоция.

Вашият коментар

