29

В багажника държа домашна ракия, домашна лютеница, домашен ябълков сок и минерална вода. Вече нося палто и ръкавици. Нямам апетит. Малко преди отбивката за Правец слънце проби през облаците и почувствах този октомврийски ден като първи януари, но обременен от бледа надежда.

Днес е родено момчето, с което преживях първата си целувка в живота.
Днес е родено едно момиче, което си представях шарено, чудато, двадесетгодишно и много слабо, а всъщност е леко пълна самотна жена на около тридесет, която се чуди защо си няма мъж.

Днес имам упражнение при странен човек със силно завален говор и неуместна и извратена доза сарказъм.
Днес е много тясно и студено.

Днес София е сива и отново ми е скъпа, но не ми е до нея.
Днес едно кученце се чуди по кучешки къде съм отишла и сигурно самотно се е сгушило в мекото одеяло на леглото ми, погълнато от празнотата на къщата.
Днес много искам да направя нещо хубаво, но не усещам, че ми е позволено. Затова ще се скрия в пуловер, палто и дънки и просто ще дишам.

Вашият коментар

