Аз много, много обичам тати. Но мисля, че всеки, който ме е чел поне малко, го знае.

3 comments on “

  1. Nikolay каза:

    Толкова докосващ, поетичен и личен блог, който открих едва преди 3 часа! Чак ми е малко неудобно, че го изчетох целия за това време. Така далечно-близка те почувствах, че те изревнувах от синеокия непознат, който ти е помогнал да почистиш колата си от снега. Нелепо, нали? : )

  2. Plectruda каза:

    Дори не знам как да отговоря на коментара ти. Как ме откри?

    • Nikolay каза:

      Важното е, че отговори : )
      В една от публикациите ти има линк към моя фотоблог и така те намерих : ))
      И съм абсолютно потресен (приятно) от финеса и сетивността, с които пишеш! Затова питам за още…

Вашият коментар

