искам да ритам

и да причинявам физическа болка

много, много

много болка

после да кажа с най-студения си глас

жестоки неща

и да боли

и да боли

и да боли

никога не съм искала да наранявам толкова силно

 

7 comments on “

  1. dete каза:

    разбирам те. ако не можеш/не искаш да го изкараш по този начин, определено го направи по някакъв друг, за да не яде теб.

  2. Plectruda каза:

    нещо трябва да се разруши. ще видим.

  3. dete каза:

    твоят часовник вече показва утре. разбързала си се.
    аз пък те чета назад-назад в миналото. чета и това, което ми прави най-силно впечатление е постоянното движение – с кола, по светофари и задръствания и най-егоистично ми се прииска да се возя с теб.

  4. Plectruda каза:

    ако ти се прииска по-силно, пиши ми

  5. dete каза:

    планове се събота? 🙂

  6. Plectruda каза:

    имам изпит в понеделник. след това, когато кажеш? :>

  7. dete каза:

    май ми имаш телефона вече 🙂

Вашият коментар

