You know – feeling

Уморих се да усещам буца в гърлото. Да премятам косата си, да се съмнявам в чистотата си, да ми се струва, че няма за какво да се събудя, освен за да не спирам. По инерция.

IMG_20140611_012503

Купих го през 2011, последните месеци. Сякаш беше малко преди да се запознаем, защото, след като се запознахме, си помислих, че написаното на хартия вътре означава нещо. И че най-хубавото предстои.

Сега ми се струваш непознат, слепоочията ми са стегнати като от менгеме, а в гърлото ми има буца. Всеки път, в който се замисля за всичко това.

Беше ми приятно да се познаваме, но познавали ли сме се изобщо, щом никога няма да ме потърсиш толкова жадно и отчаяно, че да намериш това място?

Обичах те, мило мое момче. И явно те счупих. Но се оказа, че когато счупиш някого, ти също се разпадаш.

 

One comment on “You know – feeling

Вашият коментар

