come

Весела, Весела,

мила Весела,

 

Ако трябва да загубиш нещо, навярно ще го загубиш. Затова просто дишай. Не може цял живот да си виновна, че си точно Весела.

Прекалено тясно е за страх. Прекалено лесно се уморявам. Единственото, което ме успокоява, е тягостно. Ако трябва да загубя нещо, навярно ще го загубя. Грабете от мен и ме оставете да дишам. Не съм родена, за да се боря постоянно и вечно да съм нащрек. За да приемам всяко хубаво нещо като недостатък. Всяко лошо – също. Ако трябва да загубя нещо, нека да си ходи. Трябва ми въздух и събуждане след дълбок припадък. Ако трябва да загубя нещо, нека го загубя. Уморих се да съм уморена. Ако трябва да загубя нещо, значи трябва. Грабете от мен. Аз ще бъда в кома. Когато се събудя, всичко, което съм загубила, отново ще е мое.

One comment on “come

  1. 6655321 каза:

    Обичам я.
    Осъзнавам го отново в неочаквани моменти.
    Аз я обичам, обичам я.
    По всички грешни начини и по няколко верни.

Вашият коментар

